Oferty pracy

Aktualnie poszukujemy osoby do pracy w naszym zespole w Poznaniu na stanowisku:

Pracownik administracyjno – biurowy

Zadania:

  • Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowania biura (korespondencja firmowa, zakupy itp.)
  • Nadzór nad przesyłkami kurierskimi i pocztowymi
  • Prowadzenie i przygotowanie dokumentów serwisowych oraz ich rozliczanie
  • Nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentów
  • Windykacja i kontrola należności
  • Obsługa faktur kosztowych w zakresie wprowadzania do systemu magazynowego
  • Uaktualnianie wewnętrznych baz danych

Oczekiwania wobec Kandydata:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów,
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, terminowość.
  • Samodzielność i inicjatywa,
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • Stabilną i odpowiedzialną pracę
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazną i partnerską atmosferę w pracy

CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres : katarzyna@multiclean.pl

Prosimy o przesyłanie CV zawierające klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.