Aktualnie poszukujemy osoby do pracy w naszym zespole w Poznaniu na stanowisku:
Pracownik administracyjno – biurowy
Zadania:
- Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowania biura (korespondencja firmowa, zakupy itp.)
- Nadzór nad przesyłkami kurierskimi i pocztowymi
- Prowadzenie i przygotowanie dokumentów serwisowych oraz ich rozliczanie
- Nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentów
- Windykacja i kontrola należności
- Obsługa faktur kosztowych w zakresie wprowadzania do systemu magazynowego
- Uaktualnianie wewnętrznych baz danych
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- Umiejętność analitycznego myślenia i efektywnego rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność, sumienność, dokładność, terminowość.
- Samodzielność i inicjatywa,
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Stabilną i odpowiedzialną pracę
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną i partnerską atmosferę w pracy
CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres : katarzyna@multiclean.pl
Prosimy o przesyłanie CV zawierające klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji, jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi osobami.